Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Η μεγάλη απόφαση [για όλους]

Εκλογές 2012 Η μεγάλη απόφαση των ψηφοφόρων αλλά και των κομμάτων
ΕΥΡΩ ή ΔΡΑΧΜΗ ?
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ή ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΟ ?
ΑΡΙΣΤΕΡΑ ή ΔΕΞΙΑ ?
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ή ΥΦΕΣΗ?
ΣΩΤΗΡΙΑ ή ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ?
αυτα τα ερωτηματα τα ακουμε καθημερινα παντου .απο αυτο ορμωμενος εγω θα ηθελα να ρωτησω τους ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ.



--ποση σημασια εχει για μενα αν θα πληρωνομαι με ευρω αν ο μισθος ειναι 170 οπως στη Ρουμανια?

--ποση σημασια έχει  αν το ευρω μου δεν καλύπτει τις ανάγκες σιτισης του παιδιού μου ?
--ποση σημασια εχει για μενα αν θα εχω την ευκαιρια να αγοραζω εισαγομενα σε ευρω αν δεν θα εχω παρα ελαχιστα ευρω?
--εχει την ιδια αγοραστικη αξια το δικο μου ευρω με του ευρωπαιου?
--σημερα εχω τη δυνατοτητα να εχω θερμανση?
--σημερα εχω τη δυνατοτητα αγορας καυσιμων?
--εχει σημασια για μενα αν θα μου παρουν το σπιτι σε εξευτελιστικη τιμη αν το πληρωσουν με ευρω ?
ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
--ειναι αναπτυξη η ΕΟΖ με ειδικο καθεστως φορολογικο ασφαλιστικο εργασιακο?
--ειναι αναπτυξη αν σε αυτη την αναπτυξη εγω θα ειμαι ενας ζητιανος της εργασιας μαζι με εκατονταδες χιλιαδες αλλους?
--ειναι αναπτυξη η ανασφαλιστη εργασια?
--ειναι αναπτυξη η ευκαιριακη εργασια?
ΘΑ ΣΩΘΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟ PSI ΔΙΑΦΟΕΡΕΤΙΚΑ ΧΑΘΗΚΑΜΕ
--ποιο ειναι το κρατος που θα σωθει?

οι τραπεζίτες και οι ξενοι τοκογλυφοι?
οι επιχειρηματιες που εβγαλαν τα θαλασσοδανεια στην Ελβετια?
οι καναλαρχες που εγιναν μεγαοεργολαβοι?
οι πολιτικοι που καλυπταν ολους αυτούς ?
οι μανδαρινοι που προσπαθουν να σωσουν το τομαρι τους ?
--εγω ειμαι μερος αυτου του κρατους?
--τα νοσοκομεια που κλεινουν ειναι μερος του δικου μου κρατους?
--τα σχολεια που κλεινουν ή υπολειτουργουν ειναι δικο μου κρατος?
--η αμυνα της χωρας ειναι μερος του δικου μου κρατους?
--τα δημοσια εργα που σταματησαν ειναι δικο μου κρατος?
ΣΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
--ποιες οι δικες μου ευθυνες για την κατασταση των τραπεζιτων?
--μπορω να παρω δανειο για την επιχειρηση μ ου?
--εχω προσβαση σε αυτες εστω για μια καταθεση?
ΕΙΝΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ Η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΜΟΥ?
ΑΡΙΣΤΕΡΑ ή ΔΕΞΙΑ
--ποια η διαφορα για μενα αν ισχυουν τα παραπανω?

Παγιός Π

1 σχόλιο:

  1. Δεν ελπίζω μέσα στην καπιταλιστική λαίλαπα της εποχής θα μπορέσει να αντισταθεί κανένας αλλά όχι να παριστάνουμε εμείς ο λαός πως μας αρέσει κιόλας επειδή οι πολιτικοί που μας κυβερνούσαν κάθονται σκυφτοί Μετά Χριστοφοράκο (Όπως λέμε Μ.Χ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή